I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy, działający pod adresem ifgift.pl/sklep, prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denge Iwona Spychała, z siedzibą w Obornikach (64-600), ul. Szamotulska 18, NIP: 787-141-77-93, REGON: 360253400.
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów, uiszczania należności przez Klienta, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
II. Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zamówienia w sklepie internetowym.
- Sprzedawca – Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denge Iwona Spychała, prowadzące sklep internetowy pod adresem www.sklep.ifgift.pl.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sklep.ifgift.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
- Produkty personalizowane – to przedmioty, które zostały wykonane lub zmienione na specjalne zamówienie Klienta i w porozumieniu z nim (np. z grawerem, nadrukiem).
III. Zasady korzystania ze sklepu internetowego
- Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest rejestracja w sklepie internetowym oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
IV. Oferta i ceny
- Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian.
V. Składanie zamówień
- Klient składa zamówienie poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka, a następnie potwierdzenie zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.
VI. Płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
- przelew bankowy
- płatność kartą kredytową/debetową
- płatność blik
VII. Realizacja zamówienia
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
- W przypadku zamówień niepersonalizowanych przygotowanie, pakowanie i nadanie przesyłki nie zajmuje więcej niż 1-2 dni.
- W przypadku zamówień przedmiotów personalizowanych czas wykonania przedmiotu zajmuje zwykle około 9 dni kalendarzowych i jest składową czasu:
- uzgodnień: wskazówki Klienta, stworzenie projektu przez Sklep, wspólne uzgodnienia, akceptacja przez Klienta, zwykle 1-2 dni
- wykonania: poziomu i zaawansowania personalizacji oraz uzgodnionych technik, zwykle 2-6 dni
- przygotowania przesyłki: zwykle 1 dzień.
VIII. Dostawa
- Dostawa produktów odbywa się z i na terenie Polski.
- Możliwe formy wysyłki oraz wynikające z nich koszty dostawy podane w trakcie składania zamówienia.
- Czas dostawy zależny jest od wybranej formy wysyłki i wynosi zwykle 1-2 dni robocze.
IX. Prawo odstąpienia od umowy i zwroty
Produkty niepersonalizowane
- Klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu.
- Zwrotowi podlegają tylko produkty nieużywane, w oryginalnym opakowaniu, z kompletną zawartością.
- Aby dokonać zwrotu/ odstąpić od umowy Klient musi skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez e-mail: ifgift@o2.pl składając jednoznaczne oświadczenie w tym zakresie.
- Koszty zwrotu produktu ponosi Klient, chyba że zwrot jest wynikiem błędu Sprzedawcy (np. wysłanie niewłaściwego produktu).
- Zwrot należności za zwrócone produkty (w przypadku zwrotu całego zamówienia także wraz z kosztami przesyłki) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego produktu.
Produkty personalizowane
- Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie przysługuje w przypadku produktów personalizowanych.
- Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe lub niezgodne z zamówieniem.
X. Gwarancja i reklamacje
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć produkty bez wad.
- W przypadku stwierdzenia wad produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
- W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktów, które ujawnią się w trakcie użytkowania zgodnie z przeznaczeniem Klient ma prawo do skorzystania z gwarancji.
- Produkty oferowane w sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta lub Sprzedawcy.
- Okres gwarancji licząc od dnia dostarczenia przedmiotu wynosi:
- 24 miesiące w przypadku zakupów niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (paragon lub faktura na osobę fizyczną)
- 12 miesięcy w przypadku z zakupów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (paragon z NIP lub faktura).
- Reklamacje i stwierdzenia wad objętych gwarancją należy składać na adres e-mail: ifgift@o2.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy z określeniem żądania: wymiany towaru na nowy, usunięcia wady, obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia informując Kupującego o jej wyniku poprzez e-mail bądź pisemnie.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy, wymiany produktu na wolny od wad lub zwrotu pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta.
XI. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denge Iwona Spychała.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności zapisaną jako strona internetowa Sklepu.
XII. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez umieszczenie informacji na stronie sklepu.