I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy, działający pod adresem ifgift.pl/sklep, prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denge Iwona Spychała, z siedzibą w Obornikach (64-600), ul. Szamotulska 18, NIP: 787-141-77-93, REGON: 360253400.
  2. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów, uiszczania należności przez Klienta, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

II. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zamówienia w sklepie internetowym.
  2. Sprzedawca – Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denge Iwona Spychała, prowadzące sklep internetowy pod adresem www.sklep.ifgift.pl.
  3. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.sklep.ifgift.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zamówienia.
  4. Produkty personalizowane – to przedmioty, które zostały wykonane lub zmienione na specjalne zamówienie Klienta i w porozumieniu z nim (np. z grawerem, nadrukiem).

III. Zasady korzystania ze sklepu internetowego

  1. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest rejestracja w sklepie internetowym oraz akceptacja niniejszego regulaminu.
  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.

IV. Oferta i ceny

  1. Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu lub wprowadzania w nich zmian.

V. Składanie zamówień

  1. Klient składa zamówienie poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka, a następnie potwierdzenie zamówienia.
  2. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia do realizacji.

VI. Płatności

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty:
    • przelew bankowy
    • płatność kartą kredytową/debetową
    • płatność blik

VII. Realizacja zamówienia

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.
  2. W przypadku zamówień niepersonalizowanych przygotowanie, pakowanie i nadanie przesyłki nie zajmuje więcej niż 1-2 dni.
  3. W przypadku zamówień przedmiotów personalizowanych czas wykonania przedmiotu zajmuje zwykle około 9 dni kalendarzowych i jest składową czasu:
    • uzgodnień: wskazówki Klienta, stworzenie projektu przez Sklep, wspólne uzgodnienia, akceptacja przez Klienta, zwykle 1-2 dni
    • wykonania: poziomu i zaawansowania personalizacji oraz uzgodnionych technik, zwykle 2-6 dni
    • przygotowania przesyłki: zwykle 1 dzień.

VIII. Dostawa

  1. Dostawa produktów odbywa się z i na terenie Polski.
  2. Możliwe formy wysyłki oraz wynikające z nich koszty dostawy podane w trakcie składania zamówienia.
  3. Czas dostawy zależny jest od wybranej formy wysyłki i wynosi zwykle 1-2 dni robocze.

IX. Prawo odstąpienia od umowy i zwroty

      Produkty niepersonalizowane

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego produktu.
  2. Zwrotowi podlegają tylko produkty nieużywane, w oryginalnym opakowaniu, z kompletną zawartością.
  3. Aby dokonać zwrotu/ odstąpić od umowy Klient musi skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez e-mail: ifgift@o2.pl składając jednoznaczne oświadczenie w tym zakresie.
  4. Koszty zwrotu produktu ponosi Klient, chyba że zwrot jest wynikiem błędu Sprzedawcy (np. wysłanie niewłaściwego produktu).
  5. Zwrot należności za zwrócone produkty (w przypadku zwrotu całego zamówienia także wraz z kosztami przesyłki) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zwróconego produktu.

      Produkty personalizowane

  1. Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie przysługuje w przypadku produktów personalizowanych.
  2. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotowi, chyba że są wadliwe lub niezgodne z zamówieniem.

X. Gwarancja i reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć produkty bez wad.
  2. W przypadku stwierdzenia wad produktu, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  3. W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych produktów, które ujawnią się w trakcie użytkowania zgodnie z przeznaczeniem Klient ma prawo do skorzystania z gwarancji.
  4. Produkty oferowane w sklepie internetowym objęte są gwarancją producenta lub Sprzedawcy.
  5. Okres gwarancji licząc od dnia dostarczenia przedmiotu wynosi:
    • 24 miesiące w przypadku zakupów niezwiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (paragon lub faktura na osobę fizyczną)
    • 12 miesięcy w przypadku z zakupów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (paragon z NIP lub faktura).
  1. Reklamacje i stwierdzenia wad objętych gwarancją należy składać na adres e-mail: ifgift@o2.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy z określeniem żądania: wymiany towaru na nowy, usunięcia wady, obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy.
  2. Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia informując Kupującego o jej wyniku poprzez e-mail bądź pisemnie.
  3. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy, wymiany produktu na wolny od wad lub zwrotu pełnej kwoty zapłaconej przez Klienta.

XI. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Denge Iwona Spychała.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności zapisaną jako strona internetowa Sklepu.

XII. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez umieszczenie informacji na stronie sklepu.